Re: CHIP jest glupi ;)

Autor: bk (bartosz_k_at_pf.pl)
Data: Mon 02 Jun 2003 - 15:07:53 MET DST

ciach
>....Przyklady: chociazby plyty glowne
> Abita - jak swiat dlugi i szeroki wiadomo, ze ostatnie egzemplarze nie
> rownaja sie tym sprzed paru lat, kiedy to Abit przezywal okres swietnosci
> (wystarczy przejsc sie po sklepach, przynajmniej w Krakowie, na stanie
> Abitow nie ma wcale, albo jakies pojedyncze egzemplarze - sprzedawcy boja
> sie sprowadzac, bo co drugi idzie do reklamacji (wybuchajace kondensatory
> itd) - a co w Chipie? Abit w scislej czolowce...

ja akurat nie mam zażaleń co do testów płyt Abita - nowe egzemplarze na
chipie 865PE i 875P prezentują się rewelacyjnie wystarczy zerknąć na testy
... zagranicznych "korporacji" specjalizujących się w tego typu testach
(biła o głowę wszelkie płyty na starszych chipach - 845PE i E7205). Nie
pamiętam linka ale podawałem już na niego namiary na tej grupie. Faktycznie
była seria fatalnie spieprzona przez ta firmę ale każdemu zdarzają się
niewypały :) . Ja akurat nie byłbym taki przesądny i nie stawiał Abita na
straconej pozycji na polskim rynku.
Na domiar tego sam prawdopodobnie zakupię sobie płytę IS7.

pozdrawiam - bk