Re: CHIP jest glupi ;)

Autor: indigo (indigo1980_at_poczta.onet.pl)
Data: Mon 02 Jun 2003 - 16:11:16 MET DST

Czesc!
 Twoje szczescie, ze na Abicie dzialasz bezproblemowo. Ja osobiscie NIGDY W
ZYCIU nie skreslalbym Abita - jasne, ze wszystkim moze sie zdarzyc (chociaz
inna sprawa, ze takiej firmie nie powinno, no ale stalo sie) - sam pare lat
jechalem na Abitku z pamietnej, swietnej serii z chipsetem bx. Ale to byly
inne czasy, jak sam zauwazyles niedawno ukazala sie totalnie spieprzona
seria Abitow na czele z modelem BE7 - modelem ktory doskonale wypadl w
Chipie, mial swietna recenzje, szczegolnie wersja z raidem. O maly wlos sam
nie kupilem tej plyty zachecony przez Chipa - i cale szczescie. Przejrzalem
grupy, pochodzilem po sklepach - skutecznie zostalem zniechecony do tego
modelu i jestem szczesliwym posiadaczem GigaByte'a. CHIP powinien byl
chociaz wspomniec, nie.. MIAL OBOWIAZEK, ze model ten ma delikatnie mowiac
"problemy". Niestety nie uwzglednil tego w wynikach testow jak i w recenzji.
Ale zostawmy juz nieszczesnego Abita. Generalnie poziom testow w Chipie jest
beznadziejny, czasopismo chwali sie juz na pierwszej stronie ile sprzetu
przetestowalo... sporo fakt - i co z tego...Profil jaki obiera Chip coraz
bardziej wg mnie opisuje nazwa jednego z dzialow: "Internet i GADZETY" -
dokladnie! Kolejna gazetka o gadzetach, bajerach, pierdolach -a NIE fachowe
i rzetelne pismo.
    A jesli moge sie jeszcze przyczepic to jedno male "ale" do
www.tweak.pl - sama nazwa serwisu wskazuje na to, ze mozna sie spodziewac
doglebniejszego traktowania tematu, prawdziwego dlubania w bebechach
.Niektore artykuly sa BARDZO spoko, ale testy coolerow.... (mam troche
zajoba na tym punkcie, sorry:) zalosne :( Nic o C/W, a to przeciez podstawa,
tylko jakies dziwne wykresy, z ktorych naprawde malo co wynika - Panowie,
blagam, www.overclockers.com albo pare zaszytych na www.burningissues.net
(.com - nie pamietam) artykulow i uczyc sie!
Pozdro!
indigo