Re: psychoza zasilacza

Autor: Shaman (mynews_at_space.pl.usunto)
Data: Mon 02 Jun 2003 - 14:29:02 MET DST

> Bzdury piszesz.
> Po pierwsze słowa "wyloozować" nie było i nie będzie tak jak słowa, które
> używa często user Raffa - goowno

bzdury piszesz :) nie mnie ani Tobie decydowac o tym co będzie a co nie..
nie mamy na to wpływu.. jednak więcej znaków wskazuje na to że jednak takie
słowa będą niż na to że ich nie będzie..

> A tak wogóle to nie zrozumiałeś moich intencji (chyba za młody na to
> jesteś) - chodziło mi o to, że marnie się czyta takie posty jak Twój z
> takimi pokręconymi "słowami". Ganicie niektórych za pisanie z błędami a
sami
> robicie je świadomie.

za młody? ha ha ha - no dobra.. konkrety.. który musiałbym być rocznik
żeby nie być za młody? :) zaś co do błędów .. robienie ortów to insza
inszość niz pisanie nowomową :)

> Po drugie lubię używać słów staropolskich
> pozdrawiam Waćpana

a i ja jako że dłużny pozostawac nie loobię kłaniam się w pas i zdrowia
Waćpanu życzę (i więcej loozu) :)

Shaman