klawiatura kaput!!!

Autor: Krzysztof Neczyperowicz (pogromca7_at_NOSPAM.gazeta.pl)
Data: Mon 02 Jun 2003 - 14:56:01 MET DST

Ave ludzie
mam 1,8 Athlon i płytę MSI KT400 i problem
Krótka historia problemu: 2 tygodnie chodziło dobrze potem zainstalowałem
sieciówkę złożyłem kompa, i otrzymałem komunikat" brak myszy ps/2, podłącz i
wyłacz komputer(jakoś tak)". w pewnym momencie klawiatura zaczeła piszczeć,
trzeba było restartować kompa a obecnie nie "widać " jej już przy starcie
kompa(nie można wejsc do BIOS ani skonczyć Scandisk), czasami ma zasilanie
(dioda się swieci) a czasmi nie.
Pytanie: czy to wina płyty czy klawiatury a może coś innego?