Re: psychoza zasilacza

Autor: Marcin (czajson_at_hoga.pl)
Data: Mon 02 Jun 2003 - 14:20:50 MET DST

Użytkownik "Shaman" <mynews_at_space.pl.usunto> napisał w wiadomości

> a żeby nie było gołosłowia - wiesz że słowa "pokrzywa" również kiedyś nie
> było? był to taki sam bezsens jak wg Ciebie "wyloozować" - poprawna forma
> brzmiała "koprzywa".. dlaczego nie uzywasz słów typu "azaliż" lub
> "onegdaj" - zostały one zastąpione słowami których nie ma - nagle te słowa
> "zaczęły być" i są do tej pory..

Bzdury piszesz.
Po pierwsze słowa "wyloozować" nie było i nie będzie tak jak słowa, które
używa często user Raffa - goowno
A tak wogóle to nie zrozumiałeś moich intencji (chyba za młody na to
jesteś) - chodziło mi o to, że marnie się czyta takie posty jak Twój z
takimi pokręconymi "słowami". Ganicie niektórych za pisanie z błędami a sami
robicie je świadomie.
Po drugie lubię używać słów staropolskich
pozdrawiam Waćpana
Marcin