Re: celeron 1.3GHZ

Autor: Santana (santana_at_poczta.fm)
Data: Mon 02 Jun 2003 - 13:12:28 MET DST

Użytkownik "Krzysiek Szczepanek" <silverman_at_go2.pl> napisał w wiadomości

> Nie mam takie zwyczaju.

Ale jakoś tak to wyglądało

> To nie sa dziwne teorie tylko fakty. Poszukaj sobie porownan PIII
> 1.4GHz z P4 1.4GHz i 1.6A

Nie musze szukać, znam temat. Wtopa i żenada.

> Tak, bo przyrownujesz Durona do PIII-T :)

Pragnę zauważyć że to Ty wyskoczyłeś z porównaniami.
Ja podsunąłem kolesiowi rozwiązanie. Lepiej w tej samej cenie kupić nową
płyte(z możliwością dalszego rozwoju w przeciwieństwie do PIII) i nowego
proca niż starego proca(plus przelotka bo jak pewnie zauważyłeś koleś ma
Slot1), logiczne?? A jeśli już używane to Athlon 1.2 spoko za 140 PLN do
tego płyta powiedzmy 220 PLN, i nadal jesteśmy poniżej ceny używanego PIII
mając nową płyte i lepszą wydajność

> Po co ma rzezbic w domu skoro w sieci jest pelno mniej lub bardziej
> obiektywnych testow...

Właśnie po to żeby wyrobić sobie własne zdanie a nie być skazanym na często
sponsorowane artykuły i testy.

> Juz Ci cos napisalem na ten temat wiec za bardzo nie rozumiem po co to
> cagniesz.

Niniejszym zakończyłem