Re: celeron 1.3GHZ

Autor: Krzysiek Szczepanek (silverman_at_go2.pl)
Data: Mon 02 Jun 2003 - 12:51:24 MET DST

"Santana" <santana_at_poczta.fm> wrote:

> Kilka wątków wyżej zarzucasz mi brak wiedzy, tu oto brak
> logicznego myślenia. Czy Ty mnie aby nie obrażasz?

Nie mam takie zwyczaju.

> Snujesz jakieś dziwne teorie o tym co by było gdyby Intel to albo
> tamto,

To nie sa dziwne teorie tylko fakty. Poszukaj sobie porownan PIII
1.4GHz z P4 1.4GHz i 1.6A

> masz problemy ze zrozumieniem przeczytanego tekstu i jeszcz masz
> czelność komuś upychać?

Tak, bo przyrownujesz Durona do PIII-T :)

> Sam pomyśl choć przez chwile, poczytaj, popytaj a najlepiej
> zorganizuj sobie minimum dwa kompy z procami rywalizujących firm o
> podobnych parametrach, zrób testy, poużywaj i wtedy dowiesz się
> prawdy obiektywnej.

Po co ma rzezbic w domu skoro w sieci jest pelno mniej lub bardziej
obiektywnych testow...

> Na koniec proponuje porównanie cen.

Juz Ci cos napisalem na ten temat wiec za bardzo nie rozumiem po co to
cagniesz.

--
Krzysiek Szczepanek
Best regards from "Devil's basement"