Re: celeron 1.3GHZ

Autor: Santana (santana_at_poczta.fm)
Data: Mon 02 Jun 2003 - 12:30:49 MET DST

Użytkownik "Krzysiek Szczepanek" <silverman_at_go2.pl> napisał w wiadomości

> Ceny zaporowe, zeby _teoretycznie_lepszy_P4_ sie dobrze sprzedawal.
> Gdyby Intel pociagnal serie Tualitan do 2GHz z sensownymi cenami to by
> nikt myslacy nie kupil _wolnego_ P4...

> Daruj sobie swoje wlasne bole egzystencjalne tylko mysl logicznie.

Kilka wątków wyżej zarzucasz mi brak wiedzy, tu oto brak logicznego
myślenia. Czy Ty mnie aby nie obrażasz?Snujesz jakieś dziwne teorie o tym co
by było gdyby Intel to albo tamto, masz problemy ze zrozumieniem
przeczytanego tekstu i jeszcz masz czelność komuś upychać? Sam pomyśl choć
przez chwile, poczytaj, popytaj a najlepiej zorganizuj sobie minimum dwa
kompy z procami rywalizujących firm o podobnych parametrach, zrób testy,
poużywaj i wtedy dowiesz się prawdy obiektywnej. Na koniec proponuje
porównanie cen.