Re: Na czym polega gwarancja (plyta glowna) - ?

Autor: sOap (soap_at_go2.pl)
Data: Sun 01 Jun 2003 - 01:48:00 MET DST

Użytkownik "Peterphk" <peterphk.no-fq-spam_at_poczta.onet.pl> napisał w
wiadomości news:bbb0er$6eg$1_at_absinth.dialog.net.pl...

> Sklep nie ma tu nic do gadania ... jezeli plyta zostanie odrzucona przez
> serwis w hurtowni to jezeli tobie da nowa plyte to musi ja kupic za wlasna
> kase. Takiej dobroczynnosci chyba nie prowadzi zadna firma. Plyta glowna
> nie myszka czy klawiatura wiec nikt nie bedzie do tego dokladal.

Wiadomo... ale czy chociaz bede mial gdzies na pismie a nie na gebe
powiedziane ;) ze z takiego a nie inengo powodu gwarancja zostala odrzucona?
i bedzie to psiemko od tej hurtowni?!