Re: Na czym polega gwarancja (plyta glowna) - ?

Autor: Zet (vojk_at_poczta.onet.pl)
Data: Mon 02 Jun 2003 - 17:57:24 MET DST


Reklamacje zgłaszaj zawsze do producenta (przedstawiciela) a nie do sklepu a
do tego trzeba jeszcze pewności siebie w głosie i nieustępliwości. Niestety
żyjemy w kraju, gdzie byle leszcz z własnego lenistwa spuści Cię z wodą,
żeby mieć czas na bujanie się po sieci. A jeśli uderzysz wysoko, to będziesz
załatwiony pozytywnie. Elektronika to elektronika a palenie się to 90%
uszkodzeń. Tylko w sytuacji gdy widoczne są uszkodzenia mechaniczne serwis
może odrzucić gwarancję. Z reguły nawet jeśli sam coś spalę (overclock
itp.), to walę do serwisu i nie pękam...jeszcze mi się nie zdarzyło żeby
ktoś kręcił nosem.

pozdrawiam
Zet



To archiwum zostało wygenerowane przez hypermail 2.1.7 : Wed 19 May 2004 - 10:23:01 MET DST