Re: AverTV studio

Autor: macminer (macminer.out_at_polbox.com)
Data: Sun 01 Jun 2003 - 01:48:53 MET DST

Karol Borsuk wrote:

> Kupiłem kartę AverTV studio 303 i chyba zrobiłem błąd.
> Mam problemy z zainstalowaniem jej.
> Na stronie Avera nie ma do niej żadnych sterowników.
> Miałem dobrą kartę AvetPhone 98 FM działała na każdym systemie i pod Borgiem
> TV.
> Sprzedałem ją za grosze i kupiłem sobie nową......?
> Czy ktoś ma taka kartę i mógłby się podzielić spostrzeżeniami.
> Może kupiłem uszkodzoną.

Jeśli wszedłeś na amerykańską stronę Avera(www.aver.com) - to nic
dziwnego. Sprawdź na tajwańskiej http://www.averm.com.tw i hiszpańskiej
http://www.avermedia.es (na hiszpańskiej jest kod aktywujący).
Zasadniczo wszystkie Avery powyżej 98 mają teraz te same sterowniki
(najnowsza ver. 4.31) i ten sam soft, bo i różnice w hardware są
minimalne (głównie w module dźwięku, dopasowanym do różnych
rynków/standardów).

http://www.avermedia.com.tw/software/avertvstudio4.exe
http://www.avermedia.com.tw/software/avertv4.exe

http://www.avermedia.es/cgi-bin/avertvfaq01.asp (tu kod, gdyby soft o
niego pytał)

Pamiętaj żeby, zanim zainstalujesz nowe drivery, usunąć wszystkie ślady
po starych, zwłaszcza jeśli miałeś drivery VxD, a nie WDM. Można to
zrobić automatycznie (na CD powinieneś mieć program UnloadDrive), albo
ręcznie. Tryb ręczny opisany jest na stronach avera.

Możesz także spróbować www.dscaler.org - jest to soft do oglądania TV
nie wymagający żadnych driverów, a mający super jakość obrazu (różne
zaawansowane tryby deinterlace). Ja używam wersji 3.1, która jest
stabilna. Wersja 4.0 jest ciągle w wersji alpha i pewnie już nie będzie
nowszej.

--
  |. .|     <|/   {# macminer
  |_-_|      |   {## @polbox.com