Re: Modem ISDN, tani, PCI

Autor: Andrzej Kaczmarek (ak_at_wroc.vulcan.pl)
Data: Thu 29 May 2003 - 00:38:13 MET DST

[> MAK <] napisał(a):

> Widziałem Microcom Porte, za ok 155 zł, co o nim mozna
> powiedzieć??

Ja mam Microcom ISDN Porte Internal - kupiłem jakiś czas temu za 160zł. Nie
mam porównania do innych, na modemach ISDN się nie znam, ale jak na moje
potrzeby to ten sprawuje się wyśmienicie. Zero jakichkolwiek problemów, łączy
za każdym razem, współpracuje z każdym programem z którym mu kazałem. Mogę
polecić :)

--
pozdrawiam,
Andrzej