Re: Notebook -> Jaki wybrać ?

Autor: MarioG3 (MarioG3_at_interia.pl)
Data: Wed 28 May 2003 - 23:33:59 MET DST

Ceny w Polsce nie ustawia KAREN tylko FSC POLSKA. Dochodzi koszt transportu
i co najwazniejsze serwis na co kase musi wylozyc FSC by stworzyc baze
serwisowa w kraju. Drugie info to gwarancja , z tego co wiem FSC dopiero od
okolo 6 miesiecy ma PAN EUROPE co oznacza ze jezeli Twoj znajomy sciagnal C
z niemiec to moga mu w Polsce tego nie naprawic jezeli bylo wczesniej
kupione.

Co do samych roznic w cenie to jest to niemozliwe az do tego stopnia.
Roznica rzedu 500-1000 zeta ale nie az tyle. Chodzi o to ze Twoj znajomy
mogl kupowac Speciala w jednej z sieci handlowych w Niemczech ...roznic bylo
sporo np., brak napedu FDD w obudowie i nieco odchudzona konfiguracja.
Special z tego co wiem w sieci MM w Niemczech byl w tej cenie co mowisz ale
to Celeron a nie P4 M

Najlepiej jest kogos zjechac tak po prostu ...troche logiki a nie glupiego
spamerstwa

Użytkownik "Sniper" <sniper10000_at_NO_SPAM.poczta.onet.pl> napisał w
wiadomości news:bavp9j$aqg$1_at_news.onet.pl...