Re: Notebook -> Jaki wybrać ?

Autor: Sniper (sniper10000_at_NO_SPAM.poczta.onet.pl)
Data: Fri 30 May 2003 - 15:56:52 MET DST

Użytkownik "MarioG3" napisał:

> Co do samych roznic w cenie to jest to niemozliwe
> az do tego stopnia. Roznica rzedu 500-1000 zeta
> ale nie az tyle.

A jednak...

> Chodzi o to ze Twoj znajomy mogl kupowac Speciala
> w jednej z sieci handlowych w Niemczech ...

Nie był to żaden "Specjal". Sprzęt kupiony u jednego z dystrybutorów Fujitsu
(firmy nie pamiętam).

> roznic bylo sporo np., brak napedu FDD
> w obudowie i nieco odchudzona konfiguracja.

Ta odchudzona konfiguracja to dokładnie:
- Pentium IV 1,8 GHz
- 512 MB RAM (normalnie 256)
- HDD 40 GB
- DVD+CDRW Combo
- FDD w obudowie
- matryca 15"
- karta S3 ProSavage 8
- dodatkowo torba gratis (nie wiem czy Karen dodaje).

Jak widzisz - nie dość, że niczego mu nie brakuje, to jeszcze mu 256 MB i
torbę dorzucili. Nie widzę żadnego sensu w tej dyskusji. Ja stwierdzam i
opisuję fakty, a ty bronisz Karena. Pracujesz dla nich, czy jak?

> Najlepiej jest kogos zjechac tak po prostu ...troche
> logiki a nie glupiego spamerstwa

No właśnie, przydałoby się - bo kompletnie nie rozumiem o co walczysz.

Pozdrawiam,
Sniper