Re: Notebook -> Jaki wybrać ?

Autor: MarioG3 (MarioG3_at_interia.pl)
Data: Wed 28 May 2003 - 23:54:42 MET DST

Tez mam takiego, wiem ze ciezko je dostac ale matryca SXGA+ to naprawde
extra rozwiazanie

Nawet Unreal II chodzi przy full detalach i rozdzielczosci 1400x1050 bez
zajakniecia ... zero skakania ...dajcie mi takiego desktopa co by sie nie
zajaknal.

Dlatego go wybralem i tez wybrali go ludzie z PCWK , ale zwatplilem w testy
jak zobaczylem ze w nastepnym numerze wygral COmpaq EVO N1020v z ukladem UMA
... to sie ma nijak do rzeczywistosci , ale moze niech sam uzytkownik
napisze , ten co napisal ze ma takiego