Re: Notebook -> Jaki wybrać ?

Autor: Ghost (kgradziel_at_masterlink.com.pl.NOSPAM)
Data: Thu 29 May 2003 - 08:39:10 MET DST

> Tez mam takiego, wiem ze ciezko je dostac ale matryca SXGA+ to naprawde
> extra rozwiazanie
ta matryca rzadzi !!!!! ta rozdzielczosc wymiata !!! wszyscy mi zazdroszca
!!!!!

> Nawet Unreal II chodzi przy full detalach i rozdzielczosci 1400x1050 bez
> zajakniecia ... zero skakania ...dajcie mi takiego desktopa co by sie nie
> zajaknal.
tego jeszcze nietestowalem mam go za krotko :)

> Dlatego go wybralem i tez wybrali go ludzie z PCWK , ale zwatplilem w
testy
> jak zobaczylem ze w nastepnym numerze wygral COmpaq EVO N1020v z ukladem
UMA
> ... to sie ma nijak do rzeczywistosci , ale moze niech sam uzytkownik
> napisze , ten co napisal ze ma takiego

uwazam iz jest to najlepszy notebook jaki jest na rynku !! gdzie znajdziecie
taka konfiguracje za taka cene !!!!
teraz mam jedynie problem z torba musze takowa gdzies dostac a wszystkie sa
maaalutkie a budzet na torbe mam skromniutki :(

moze pomozecie ??