Re: Notebook -> Jaki wybrać ?

Autor: MarioG3 (MarioG3_at_interia.pl)
Data: Wed 28 May 2003 - 23:18:18 MET DST

Moze i ciezko go zdobyc ale nagroda w PCWK to przekret . Jak notek oparty o
procek dekstopowy i karte grafiki UMA mogl wygrac. Jak ktos kupil to juz
zaluje.

Wiedz widze jest mizerna. Juz kilka tysiecy razy lepszym zakupem jest AMILO
D, tez maja to w Karenie ... to jest naprawde prawdziwy notebook ...full
wypas a ten N1020v to w d... moga sobie wsadzic

MarioG3

Użytkownik "Adrian Stangret" <dako_at_interia.pl> napisał w wiadomości
> [...]
Tyle