Re: Potrzebna pomoc w wyborze sprzętu.

Autor: Pawel Malec (pawel_at_beztego.poznan.home.pl)
Data: Wed 28 May 2003 - 20:53:48 MET DST

"TRH" <mail_at_trh.prv.pl> wrote in message
> Znajomy poprosił mnie abym pomógł w wyborze komputera który chce kupić
swym
> Córkom.
> Dziewczyny mają 16 i 13 lat a komputer będzie potrzebny do nauki
> (encyklopedie
> idt), trochę grania, filmy i różnych innych mediów.
> Będzie to ich pierwszy komputer więc nie musi być to żadna super maszyna,
> ważne aby działało i żeby dało się go potem modernizować za jakiś czas...

<ciach>
chyba o czyms zapomniales?
a co z internetem?!!!!
modem ISDN albo karta sieciowa

w dzisiejszych czasach komp bez netu to kiszka

Pozdro
PawelM

P.S. co do pamieci to zawsze markowe np. Kingston, pomysl tez o cichym i
wydajnym coolerku bo przeciez nie chcesz aby podczas nauki komp przypominal
odkurzacz