Re: Potrzebna pomoc w wyborze sprzętu.

Autor: TRH (mail_at_trh.prv.pl)
Data: Wed 28 May 2003 - 21:05:53 MET DST

> chyba o czyms zapomniales?
> a co z internetem?!!!!
> modem ISDN albo karta sieciowa

Niestety nie zapomniałem. LANu nie mają z kim zakładać a na ISDN, SDI, NEO+
nie ma szans. Do tego mają linię telefoniczną radiową w NETI więc o necie
przez modem można tylko pomażyć. Wiem bo sam miałem kiedyś takie podłączenie
do centrali i sieć działała cieniutko (o ile wogóle działała).

> P.S. co do pamieci to zawsze markowe np. Kingston,

Wiem już wybrałem Kingstony, zobaczy się na jakim chipsecie będzie.

Tak, to będzie trudny wybór...