Re: bios z OC do Asrock K7VT2

Autor: benek (benek.benek_at_-wp.pl-)
Data: Tue 27 May 2003 - 14:18:25 MET DST

> akurat na tej plycie mam durona 800 - na msi kt3v chodzi na 7x133
> na 8x133 juz nie daje rady pomimo polaczenia mostkow L5
> te kilka MHz potrzebuje do zgrywania obrazu, 800 gubi kilka klatek
> a 933 juz jest ok i stad zalezy mi na mnozniku 7x

moze sprobuj polaczyc olowkiem mostki L1 czyli odblokowac mnoznik i ustawic
7.5x wg schematu z w/w strony - piny odpowiedzialne za mnoznik powinny byc
te same niezaleznie od procka Duron, Athlon, Athlon XP - bo ze zdjecia
wynika ze te "5 bitowe" mnozniki zmieniaj sygnal na FID4 - ale sam tego nie
probowalem z Duronami wiec nie wiem czy to zadziala !

> jeszcze nie bawilem sie wogole ta plyta - mam ja 1 dzien wczoraj dopiero
> podpialem, mam oba typy pamieci - jutro moge powiedziec cos
> na temat dzielnika, aczkolwiek nie widze zwiazku z rodzajem ramu i
> dzielnikiem dla PCI

po prostu jeden gostek wpiera mi ze mimo ustawienia zworki FSB na 133MHz na
SDR ma dzielnik 1/3 ???

pozdrawiam