Re: Jaka dobra p³yta pod P4 i na przysz³o¶æ ?

Autor: Grisza (griszas_at_box43.pl.no.spam)
Data: Tue 27 May 2003 - 08:05:38 MET DST

U¿ytkownik "Robert" <robert_oswiecim_at_poczta.onet.pl> napisa³ w wiadomo¶ci

> Dlaczego wypad³ blado?
> Teraz my¶lê o EPOX 4PDA2+ i865PE za 855z³.

poniewaz za podobne pieniadze oferuje mniej, plyta jest mniej przemyslana np
cokolwiek dziwne umieszczenie wyprowadzen do kabelkow do obudowy (reset,
power, hdd-led, itd), zbyt nisko jak dla mnie umieszczone zlacza IDE (mam
obudowe Chieftec'a BigTower i jakbym do niej wlozyl tego EpoXa, to nie bylo
by mowy o podlaczeniu DVD, nagrywarki i dwoch dyskow jednoczesnie, bo po
prostu kabelki IDE nie sa wystarczajaco dlugie. Poza tym w pudelku z plyta
EpoX znajdowal sie dodatkowo tylko jeden sledz z dwoma gniazdami USB 2.0,
podczas gdy pudelko z plyta Gigabyte zawieralo: 2 sledzie USB 2.0, 1 sledz z
wyjsciem cyfrowym (optycznym i coaxial), 1 sledz z gniazdem FireWire.
Wsparcie techniczne Gigabyte tez ma jakby lepsze...

Pozdro
Grisza