Nie kupujcie Notebook'ów Maxdaty

Autor: och!karol! (och.karol_at_plusnet.pl)
Data: Mon 26 May 2003 - 22:40:40 MET DST

A dlaczego?
Bo jak nie macie serwisu Maxdaty swoim mieście do bedziecie musieli wyslac
go kurierem NA SWOJ KOSZT.
Takich rewelacji dowiedzialem sie dzis w serwisie gdy chcialem telefonicznie
zglosic uszkodzenie DVD-ROMu.
Nie wspomne, ze przy zakupie (Sanex- Lublin), nie moglem sprawdzic warunkow
gwarancji gdyz karty gwarancyjnej nie bylo i odbieralem ja tydzien pozniej.
A przy okazji facet (sprzedawca) sciemnial o gwarancji "door to door".
Nie mam zamiaru nic placic za przesylke - wybieram sie do sklepu i z tytulu
rekojmi niech naprawiaja albo oddaja kase (przysluguje - a firma sprzedajaca
nie jets w porzadku bo nie spisali ze mna szczegolowej umowy przy sprzedazy
a towar jest wartosci wyzszej niz 2000 pln).

pozdrawim

karol