Re: Nie kupujcie Notebook'ów Maxdaty

Autor: ZenoN (maciej_at_kris.mpnet.pl)
Data: Mon 26 May 2003 - 23:09:24 MET DST

och!karol! wrote:
> [...]
> telefonicznie zglosic uszkodzenie DVD-ROMu.
> Nie wspomne, ze przy zakupie (Sanex- Lublin), nie moglem sprawdzic
> warunkow gwarancji gdyz karty gwarancyjnej nie bylo i odbieralem ja
> tydzien pozniej. A przy okazji facet (sprzedawca) sciemnial o
> gwarancji "door to door".
> Nie mam zamiaru nic placic za przesylke - wybieram sie do sklepu i z
> tytulu rekojmi niech naprawiaja albo oddaja kase (przysluguje - a
> firma sprzedajaca nie jets w porzadku bo nie spisali ze mna
> szczegolowej umowy przy sprzedazy a towar jest wartosci wyzszej niz

Hmm, dziwne bo na 100% jest to serwis zewnetrzny i na 100% wysylka jest na
koszt serwisu. W przypadu MAXDATA serwis prowadzi firma RAM Serwis i po
kontakcie telefonicznym przysyla swojego kuriera NA SWOJ KOSZT (do mnie
przyjechal MASTERLINK) . Z usterka uwineli sie chyba w 4 dni - uwazam to za
dosc szybka realizacje.
1. Radze dobrza przeczytac warunki w k.gwar.
2. Nie kupowac u sciemniaczy tylko w porzednych sklepach
3. Firma MAXDADA nie ma nic wspolnego ze sklepem w ktorym kupiles wiec
zdanie
" Nie kupujcie Notebook'ów Maxdaty. A dlaczego?
Bo jak nie macie serwisu Maxdaty swoim mieście do bedziecie musieli wyslac
go kurierem NA SWOJ KOSZT"
jest nie na miescju , zwlaszcza ze sprzedawca widocznie Cie robi w wala.
4. Moze Twojego Notebooka wyslac do serwisu sklep - oczywiscie na koszt RAM
Serwis a dokladnie na koszt MAXDATA gdzyz platnikiem za usluge transportowa
jest trzeci "podmiot" - producent - i pokrywa koszt transportu w obie
strony.
5. Sam mozesz wyslac kompa do serwisu oczywscie rowniez na koszt MAXDATA -
bedziesz go mial spowrotem szybciej, bez kontaktu ze swoim "sprzedawca".
Miedzy innymi na tym polega gwarancja door to door. Sklep nie musi
posredniczyc w ewentualnym serwisie.

Moze MAXDATA to nie jest HP, IBM, czy TOSHIBA, ale jest sporo tansza ,
uwazam ze warta swojej ceny. A jak czytam, zeby nie kupowac MAXDATY bo
trzeba miec serwis w miescie to mnie poprostu skreca od takich - bez urazy -
glupot.

Pozdr
ZenoN