Re: Jaka dobra p³yta pod P4 i na przysz³o¶æ ?

Autor: Doxent (doxent_at_op.pl)
Data: Mon 26 May 2003 - 22:19:13 MET DST

U¿ytkownik "Robert" <robert_oswiecim_at_poczta.onet.pl> napisa³ w wiadomo¶ci
> Witam !
>
> Kupi³em zestaw:
>
> MSI i845PE Max
> Celeron 2.1GHz
> 2x256 RAM
> Seagate 80GB
> Winfast gForce4 mx 440 se 64MB +TV
> LG combo i inne potrzebne sprzêty.
>
> Od samego pocz±tku mam problemy z dzwiêkiem. Powinien byæ ca³kiem niez³y
5.1
> ALC650, ale nie jest.
> Tzn jak jest to jest dobry, ale czêsto go nie ma i wtedy nic nie pomaga

ja bym wsadzil jakas inna karte dzwiekowa na to co jest bo te zintegrowane
to wysokich lotow nie sa. Jak juz to nawet SB Live 5.1 a zintegrowana
wylaczyc w biosie.
teraz te karty nie sa drogie a doplata do bardziej markowej plyty dzwieku
nie poprawi.