Re: Jaka dobra p³yta pod P4 i na przysz³o¶æ ?

Autor: Raffa (rafalw_at_interia.pl)
Data: Tue 27 May 2003 - 08:22:09 MET DST

U¿ytkownik "Doxent" <doxent_at_op.pl> napisa³ w wiadomo¶ci

> U¿ytkownik "Robert" <robert_oswiecim_at_poczta.onet.pl> napisa³ w wiadomo¶ci

> 5.1
>
> ja bym wsadzil jakas inna karte dzwiekowa na to co jest bo te zintegrowane
> to wysokich lotow nie sa. Jak juz to nawet SB Live 5.1 a zintegrowana
> wylaczyc w biosie.
> teraz te karty nie sa drogie

??? nie drogie ?? nadal sa za drogie, zwlaszcza ze produkt sprzed prawie 5
lat do tego nigdy nie zostal w pelni dopracowany
pomijam poziom szumow, jakosc dzwieku itp.
(oczywiscie zaraz us³ysze ze dla audiofili to sa inne karty ale skoro tak to
po cholere mam wydawac na stary klamot 130-150 z³ skoro nowoczesniejsze
rozwiazania bardziej zintegrowane mam ponizej 100 z³)

manio SB Live min !!!!!