skaner - jaki wybrac ??

Autor: Bob (bob75_at_post.pl)
Data: Mon 26 May 2003 - 19:30:28 MET DST

witam
zwracam sie z prosba do osob obeznanych z tematem
otoz chcialbym sobie zeskanowac zdjecia z negatywow (to byloby jego
glowne zastosowanie) i w tym celu potrzebny mi skaner, tylko czym sie
kierowac przy wyborze ??

ktory z parametrow jest najwazniejszy ??

rozdzielczosc optyczna ?? jaka powinna byc ??

moze rozdzielczosc interpolowana ??

moze cos innego ??

no i nie chcialbym wydac na w/w ogromnej kasy
powiedzmy ok. 500zl, mam nadzieje, ze taki budzet wystarczy

dzieki za wszelkie sugestie

--
pozdrawiam
Bob