Re: Nagrywarka - jak sprawdzić stan jej zuzycia

Autor: psobkiew[_ (_at_f2virt.onet.pl)
Data: Mon 26 May 2003 - 14:25:30 MET DST

Dnia 2003-05-26 14:04, Użytkownik trzmiel napisał:

> jesli ta yamaha ktora kolega Psobkiew ma kupic to przynajmniej X16 i ma
> kosztowac go ok 50 PLN, to kupilbym ja na jego miejscu, jesli nie potrzebuje
> szybkiej nagrywarki do wypalania 100 plyt dziennie.

Gość na początek krzyknoł 50 zł za 8x4, więc wygląda że trochę dużo,
Ale pomijając to 50 złociszy to jeszcze nie majątek pod warunkiem że
cdrw bedzie chodzić jakiś czas, i tu jest problem bo może obecny
właściciel robił 100 płytek dziennie i nagrywarka się za miesiac rozsypie.
I wtedy te 50 to dużo.

--
---
Pozdrowienia