Re: Nagrywarka - jak sprawdzić stan jej zuzycia

Autor: trzmiel (trzmiel_at_interia.pl)
Data: Mon 26 May 2003 - 14:26:21 MET DST

psobkiew[_" <"psobkiew[_ wrote:

> Gość na początek krzyknoł 50 zł za 8x4, więc wygląda że trochę dużo,
> Ale pomijając to 50 złociszy to jeszcze nie majątek pod warunkiem że
> cdrw bedzie chodzić jakiś czas, i tu jest problem bo może obecny
> właściciel robił 100 płytek dziennie i nagrywarka się za miesiac
> rozsypie. I wtedy te 50 to dużo.

cos mi sie zdaje ze ta 8X4 moze byc SCSI a nie IDE wiec potrzebowalbys
jeszcze kontroler. inna sprawa to czy bedzie Ci zal tych 50 PLN jak
nagrywara padnie? druga sprawa czy masz ok 200 PLN na nowa nagryware ? za
nowa nagrywarka przemawia szybkosc, gwarancja 2 letnia, system ochrony
zapisu (np burn proof lub inny), kopiowanie zabezpieczen itd. Poczytaj testy
nagrywarek na www.cdrinfo.pl

pzdr.
trzmiel