Re: Nagrywarka - jak sprawdzić stan jej zuzycia

Autor: trzmiel (trzmiel_at_interia.pl)
Data: Mon 26 May 2003 - 14:04:20 MET DST

Thommeck wrote:
> Nie kazdego stac, zeby wystosowac z domowego budzetu 200zl na nowa
> nagrywarke, niestety. Jednak dolacze sie, bo akurat w przypadku
> nagrywarek takie ryzyko jest bardzo duze i gwarancja jest chyba
> wazniejsza niz niezawodnosc

napisalem tak, bo moje 2 pierwsze nagrywarki kosztowaly ok 1200 PLN sztuka.
Teraz ceny napedow sa IMHO bardzo niskie. Jesli kogos stac na komputer, to
200 PLN na nagrywarke chyba nie bedzie wielkim problemem. Sorki jesli sie
myle.
jesli ta yamaha ktora kolega Psobkiew ma kupic to przynajmniej X16 i ma
kosztowac go ok 50 PLN, to kupilbym ja na jego miejscu, jesli nie potrzebuje
szybkiej nagrywarki do wypalania 100 plyt dziennie.

pzdr.
trzmiel