Pomóżcie kobiecie!!!

Autor: patak_at_poczta.onet.pl
Data: Mon 26 May 2003 - 14:11:32 MET DST

Kupiłam sobie laptopa. Chcąc zainstalować nowy system zrobiłam format c.
Następnie zresetowałam kompa i okazało się że dyskiem butującym jest dyskietka.
Weszłam więc w Bios chcąc to zmienić na CD ale okazało się ze ktoś załozył na
lapie hasło. Chyba musiałam3 razy wrowadzić jakies dane bo wtej chwili nie mogę
nic zrobic.
wyskoczył tylko napis:SYSTEM DISABLED (022BE4), którego nawet nie mogę
zamknąć :-((
Co mam w tej sytuacji zrobić?

Magda
PS. Mam Phoenix Bios