Re: Pomóżcie kobiecie!!!

Autor: Andrzej (andrzej_i_at_poczta.onet.pl)
Data: Mon 26 May 2003 - 19:56:30 MET DST

> Kupiłam sobie laptopa. Chcąc zainstalować nowy system zrobiłam format c.
> Następnie zresetowałam kompa i okazało się że dyskiem butującym jest
dyskietka.
> Weszłam więc w Bios chcąc to zmienić na CD ale okazało się ze ktoś załozył
na
> lapie hasło. Chyba musiałam3 razy wrowadzić jakies dane bo wtej chwili nie
mogę
> nic zrobic.
> wyskoczył tylko napis:SYSTEM DISABLED (022BE4), którego nawet nie mogę
> zamknąć :-((
> Co mam w tej sytuacji zrobić?

czesc
jesli masz instrukcje oblugi - przeczytaj ja
powinna pisac jak zresetowac haslo biosu
jesli nie masz - poszkaj w internecie instrukcji obslugi

Andrzej
[FirstTheyIgnoreYou,ThenTheyLaughAtYou,ThenTheyFightYou,ThenYouWin]
[gg#1183972][GSM#506504454]
[andrzej(at)mechtal(dot)trzepak(dot)pl]
[http://www.andrzej.iwan.prv.pl]