Re: [OT] Re: Problem z Divixami

Autor: johnnie_w (hubo1_at_o2.pl)
Data: Sun 25 May 2003 - 23:26:06 MET DST

marco w swym wywodzie stwierdza:

> zauważcie tylko jedno - na tej grupie na prawdę co 3 czy 4 post jest
> NTG! I tak się będzie dziać, jak będziemy dawać odpowiedzi na posty
> NTG. Przecież są grupy typowo o DivX'ach. Więc moim zdaniem
> najsłuszniej
> jest po prostu kierować NTG'owców na właściwą grupę, a nie dawać im
> tu odpowiedzi, bo zaraz będziemy rozmawiać na wszystkie inne tematy z
> wyjątkiem hardware. Ja osobiście nie skierowałem Eastwooda na dobrą
> grupę, bo jak zobaczyłem 3 odpowiedzi pod rząd to mnie trafiło.
> A już na pewno post NTG powininen mieć w temacie [NTG].
> [...]

Twój post z 24-05-2003 19:23 (przyp temat: "word jak odblokowac menu") nieco
przeczy temu co tu piszesz, gdyz nijak przypomina to jakakolwiek pomoc. A
innym stawiasz zarzut zasmiecania grupy... IMO ignorowanie postow NTG jest
najlepszym rozwiazaniem chociazby dlatego ze nie doprowadza do zbednej
polemiki, np takiej jak ta...

--
Pozdro
<-- johnnie_w -->