Re: [OT] Re: Problem z Divixami

Autor: Marcin (czajson_at_hoga.pl)
Data: Mon 26 May 2003 - 00:17:27 MET DST

Użytkownik "marco" <notrue_at_interia.pl> napisał w wiadomości

> zauważcie tylko jedno - na tej grupie na prawdę co 3 czy 4 post jest NTG!
> I tak się będzie dziać, jak będziemy dawać odpowiedzi na posty NTG.

hmm
wiesz co najbardziej zaśmieca grupę???
pytania typu co lepsze gf4 czy radek9100
ten temat był setki razy a cały czas się go wałkuje jakby to była wojna
zwolenników nVidii przeciw ATI
niestety sam udzieliłem ostatnio kilka odpowiedzi - mój błąd
więc należałoby się zastanowić czy na takie posty też odpowiadać czy pisać
google.pl
pozdr
Marcin