Re: [OT] Re: Problem z Divixami

Autor: marco (notrue_at_interia.pl)
Data: Sun 25 May 2003 - 22:21:39 MET DST

Użytkownik "Marcin" <czajson_at_hoga.pl> napisał w wiadomości

> Użytkownik "Andrzej Kaczmarek" <ak_at_wroc.vulcan.pl> napisał w wiadomości

> wniosku:
>
> tak czy siak o tym jakiego kodeka użyć wie zdecydowana większość
pecetowców,
> więc nikt nie straci na wymianie wzajemnych doświadczeń z tego tematu

zauważcie tylko jedno - na tej grupie na prawdę co 3 czy 4 post jest NTG!
I tak się będzie dziać, jak będziemy dawać odpowiedzi na posty NTG.
Przecież są grupy typowo o DivX'ach. Więc moim zdaniem najsłuszniej
jest po prostu kierować NTG'owców na właściwą grupę, a nie dawać im
tu odpowiedzi, bo zaraz będziemy rozmawiać na wszystkie inne tematy z
wyjątkiem hardware. Ja osobiście nie skierowałem Eastwooda na dobrą
grupę, bo jak zobaczyłem 3 odpowiedzi pod rząd to mnie trafiło.
A już na pewno post NTG powininen mieć w temacie [NTG].
Pilnujmy porządku (i nie pytajcie dlaczego) - tym razem ładnie proszę.
Chyba, że oficjalnie zmieniamy tematykę grupy. (ciekawe jak to zrobić ?
:-) )
Pozdrowienia