Re: WinXP sie wiesza chwilowo

Autor: E.W. (ewalu_at_yahoo.com)
Data: Sun 25 May 2003 - 20:21:27 MET DST

> Nie wiem co jest.Na poczatku tak nie bylo,a teraz bardzo czesto
> np.klikam na start,a ten nic.Mysli czy co.Nie zawsze,ale
> czesto.I czekam jakies 10sekund zanim sie wyswietli menu
> start.To samo ze wszystkim.Z wejsciem do mojego
> komputera,wlaczeniem gg,poczty,wyswietleniem menu
> kontekstowego.Nie zawsze,ale bardzo czesto i to w sytuacjach,gdy
> komp nie jest w ogole obciazany.Wczesniej tego nie bylo.Mam xp
> home,wszystkie poprawki co mi win update proponowal,p4
> 1.8ghz,256mb ram,fakt,ze sdram,ale tylko od niedawna tak
> jest.Myslalem,ze moze defragmentacja dysku,ale to nie to,a poza
> [...]

Sprawdz dokladnie dysk scandyskiem (zaznacz opce naprawiania bledow) i zrob
porzadna defragmentacje (moze innym narzedziem niz WinXP), przetestuj RAM
memtest86-em i moze odkurz w srodku :). Poszukaj viruskow przy okazji oraz
programow dzialajacych w tle. Stawiam jednak na hdd - jak nic nie pomoze to
reinstal Win XP z pelnym format C: ( masz fat32 ?)