WinXP sie wiesza chwilowo

Autor: Pala (p.a.l.a_at_poczta.fm)
Data: Sun 25 May 2003 - 09:28:02 MET DST

Nie wiem co jest.Na poczatku tak nie bylo,a teraz bardzo czesto
np.klikam na start,a ten nic.Mysli czy co.Nie zawsze,ale
czesto.I czekam jakies 10sekund zanim sie wyswietli menu
start.To samo ze wszystkim.Z wejsciem do mojego
komputera,wlaczeniem gg,poczty,wyswietleniem menu
kontekstowego.Nie zawsze,ale bardzo czesto i to w sytuacjach,gdy
komp nie jest w ogole obciazany.Wczesniej tego nie bylo.Mam xp
home,wszystkie poprawki co mi win update proponowal,p4
1.8ghz,256mb ram,fakt,ze sdram,ale tylko od niedawna tak
jest.Myslalem,ze moze defragmentacja dysku,ale to nie to,a poza
tym dysk w czasie tego zwisu nie pracuje jakos nadzwyczajnie
itp.Co moge zrobic?

--
Pala	GG#:778724