Re: WinXP sie wiesza chwilowo

Autor: Piotr (piotr_spiewakskasuj_at_skasujop.pl)
Data: Mon 26 May 2003 - 01:08:54 MET DST

Pala wrote:
> Nie wiem co jest.Na poczatku tak nie bylo,a teraz bardzo czesto
> np.klikam na start,a ten nic.Mysli czy co.Nie zawsze,ale
> czesto.I czekam jakies 10sekund zanim sie wyswietli menu

Ostatnio też tak u mnie sie robi i robi sie to juz ponownie po
reinstalacji XP i na innym dysku, zaczynam mieć podejrzenia co do
którejś z poprawek MS, czasem po otwarciu katalogu czeka kilka sekund
zanim wyświetli ikony, czasem czeka z pokazaniem menu start a czasem
ekran zamiera w całkowitym bezruchu na kilka sekund, ciekawe, że jak
chciałem podejrzec jakie procesy zajmują procesor podczas takiego
zamrożenia i miałem otwarte okno task managera, to komputer działał bez
zarzutu ...