Re: napenianie tuszem Lexmark

Autor: -=Przemek=- (cornhole_at_darmo.alter.pl)
Data: Sun 25 May 2003 - 19:28:58 MET DST

Użytkownik "frezzer" <frezzer_at_poczta.onet.pl> napisał w wiadomości

> Jakis czas temu byly HP z koncowka cxi - to byly maszyny - latwe do
> napelniania kalamarze , ladny druk - ogolnie ok.

Niektóre obecne modele (nie te najtańsze 33xx i 34xx) oraz poprzednie z
serii 84x i 9xx napełniają się przecież bez żadnych problemów. Przez 6 lat
miałem HP400 i była nie do zdarcia (nadal działa u kolegi), obecnie mam
HP845 i też nieźle chodzi. Wielu znajomych też ją ma i nikt nie narzeka, a
napełnianie atramentu nie sprawia większego kłopotu (wystarczy przeczytać
instrukcję).