Re: napenianie tuszem Lexmark

Autor: Roger (mrroger_at_poczta.onet.pl)
Data: Sun 25 May 2003 - 00:17:18 MET DST

Użytkownik "Zbigniew Opara" <opara_at_simplusnet.pl> napisał w wiadomości

> W supermarketach pojawil sie wysyp tanich drukarek
> atramentowych firmy Lexmark. Drukuje duzo stron, a na
> laserowa mnie nie stac. Interesuja mnie wlascwie tylko texty
> i chodzi bardziej o ilosc, a nie o jakosc.
> Czy np Lexmarka
> Z35 mozna w miare latwo napewniac tuszem (zestawy do
> napeniania z allegro)? Czy zbioniczek moze byc napelniany
> nieograniczona liczbe razy?

Jeśli tylko text, to zrób tak jak ja:
Miałem Lexmarka 3000 Color JetPrinter do którego lałem za pomoca igły i
strzykawki zwykły atrament do piór (czarny). Ten typ ma na tyle duże dysze
(niewiem jak inne drukarki tej firmy), że się niezatykają.
Co do tego ile razy mozna napełniać to ja jak drukowałem text (duuużo) przez
ok 3,5 - 4 lata używałem jednego kartridga. Zalecam od czasu do czasu jednak
kupić refila i uzupełnić pojemniczek mieszanką atrament do piór + atrament z
refila - jest to zalecane by ten pierwszy niezasychał. Jeśli zaschnie:
1. Otwórz go i zalej wrzątkiem,
2. Włóż na chwile do gorącej wody (czasem okazuje się że pomaga to np. na
3h, 10h lub nawet przy dobrych wiartach 2dni bez drukowania w międzyczasie.

        W/W OPI STOSUJCIE TYLKO NA WŁASNE RYZYKO

--
Pzdrv
MrRoger