Re: Arctic Slim Silent TC vs Cooler Master CP5-7JDIB-0L

Autor: Pawel Malec (pawel_at_beztego.poznan.home.pl)
Data: Sun 25 May 2003 - 14:56:23 MET DST

"Michał" <mmichalnospam_at_tlen.pl> wrote in message

> Dlaczego? Jestem właściwie zdecydowany na chłodzenie wodne, jeśli podasz
> jakieś sensowne argumenty-zrezygnuje.
>
> Pozdrawiam

1) brak gwarancji (odszkodowania) w przypadku uszkodzenia komputera przez
"akwarium"
2) mobilnosc a w zasadzie jej brak :-)
3) skomplikowana i trudna instalacja i dezinstalacja urzadzenia w porownaniu
z chlodzeniem powietrznym
4) markowi producenci sprzetu nie stosuja tego typu wynalazkow w swoich
wyrobach wiec cos w tym musi byc - chyba ze o czyms nie wiem i sie myle
5) dodatkowa skrzynka (zabiera cenne miejsce)

i co o tym myslisz?

Chetnie podyskutuje

PawelM