Re: Jak karta graficzna?

Autor: xaliemorph (gordonfreeman_at_poczta.onet.pl)
Data: Sat 24 May 2003 - 12:10:19 MET DST

W poście news:0b45.00000536.3ecf3d84_at_newsgate.onet.pl, murcio_at_op.pl
<murcio_at_op.pl> wystukał(a):
> FX5200 odpada może GeForce3 Gainward Power Pack!!! Ti/500 TV GS lub
> RadeonTM 9200 HiS Excalibur 128 MB DVI + tv-out oby dwie karty ok.500zł a
> chyba bardzo wydajne?!:)

Pamiętaj że karta 9200 jest wolniejsza od 9100, dziwne ale prawdziwe bo Ati
nieźle miesza w głowach nam z tą numeracją (a pewnie z tego ona wynikła że
9200 jest na nowszym chipie graficznym tyle że ten chip nie został
zaprojektowany by osiągać lepsze wyniki tylko żeby go było tanio produkować,
a o ile dobrze pamiętam to ma jeszcze mniej tranzystorków anieżeli 9100
czyli 8500). A co do wyboru między 9100 a tym GF3 to może ktoś inny zaradzi
choć były kartami porównywalnymi, choć może ten GF3 ti500 jest minimalnie
szybszy, więc chyba bym go łyknął, choć nie wiem jak inni. Im więcej opinii
tym więcej pewności ;)

--
W kosmosie nikt nie usłyszy twojego krzyku
eXperimental Artificial Lifeform Intended for Exploration/Machine