Re: problem z polaczeniem z internetem

Autor: Czabu (czabu_WYTNIJ_TO_at__WYTNIJ_TO_op.pl)
Data: Sat 24 May 2003 - 11:55:24 MET DST

Użytkownik "Pafnucy" <c-b_at_NEIN-FUR-SPAMo2.pl> napisał w wiadomości
> Halo, in news:bam474$pds$1_at_atlantis.news.tpi.pl, Eve hat
> geschrieben:

> Zakładam że nazwa użytkownika i hasło w przypadku TPSA są ustawionme
> poprawnie ("ppp")?
>
> Jeśli tak to proponuję sprawdzić coś takiego:
> Przejść do --> Mój komputer/Panel Sterowania/Sieć
> Na zakładce "konfiguracja" sprawdzić czy zainstalowane są następujące
> rzeczy:
> karta Dial-up
> Protokół NetBEUI
> Protokół TCP/IP
> Protokół IPX/SPX

> [...]

A po co jej Netbeui i IPX/SPX do laczenia z netem???? Nie wprowadzaj w blad!
Wystarczy karta Dial-up (to musi miec skoro konfiguruje polaczenie) i sam
TCP/IP.
Tutaj wyglada, ze jednak najprawdopodobniej cos jest nie tak z
loginem/haslem (skoro dochodzi do weryfikacji danych).
Dla tepsy telefon 0202122 login: ppp pass: ppp
na pewno masz tak ustawione?
W zakladce siec musi byc wybrany serwer ppp: win95/98/nt4/2000/internet
We wlasciwosciach TCP/IP wszystko na automat.
Na takich ustawieniach powinno chodzic.

Pzdr
Czabu