Re: problem z polaczeniem z internetem

Autor: Pafnucy (c-b_at_NEIN-FUR-SPAMo2.pl)
Data: Sat 24 May 2003 - 10:38:26 MET DST

Halo, in news:bam474$pds$1_at_atlantis.news.tpi.pl, Eve hat
geschrieben:

> pisze w imieniu kolezanki, a problem jest taki:
> ma komputer pentium 100 z win 95, chciala sie polaczyc z
> internetem przez TP SA, albo cokolwiek innego, ale po weryfikacji
> uzytkownika i hasla polaczenie zostalo przerwane, i podawany byl
> ciagle ten sam komunikat, ze konfiguracja jest zla, trzeba ja
> poprawic i probowac ponownie.

Zakładam że nazwa użytkownika i hasło w przypadku TPSA są ustawionme
poprawnie ("ppp")?

Jeśli tak to proponuję sprawdzić coś takiego:
Przejść do --> Mój komputer/Panel Sterowania/Sieć
Na zakładce "konfiguracja" sprawdzić czy zainstalowane są następujące
rzeczy:
karta Dial-up
Protokół NetBEUI
Protokół TCP/IP
Protokół IPX/SPX

Jeżeli czegoś brakuje należy kliknąć na przycisk <Dodaj>, następnie
wybrać typ składnika (brakująca karta lub protokół), następnie wybrać
Microsoft i w następnym okienku brakujący składnik. Potrzebna będzie
płyta instalacyjna Windows 95 żeby Windows mógł sobie doinstalować to
czego mu brakuje. Być może to pomoże. Jeśli nie, to daj znać będziemy
kombinować dalej;-)

--
Mit freundlichen Grüßen - Cezary 'Pafnucy' Belka
c-b_at_o2.pl * GG#1428547 * http://www.carus.prv.pl