Re: Zasilacz Chieftec - pytanie...

Autor: Egghead (Egghead_at_wp.pl)
Data: Sat 24 May 2003 - 11:56:23 MET DST

"tomek" <tomekn_at_poczta.onet.pl> wystukał
(news:balrir$l21$1_at_news.onet.pl):

> Rozumiem że wolniej to coś około 1000rpm bo jak pisał wcześniej
> Shaman ten z jednym wentylem ma cos około 1700rpm , bo jeśli tez
> maja po 1700 to nie kręciły by się wolniej jak piszesz .

Nie mam teraz zadnego pod reka zeby sprawdzic, pamietam, ze sa
"przyjemniejsze akustycznie" od jednofanowych, choc roznica niewielka.
Predkosc zalezy od temperatury - zapewne po dluzszej pracy rosnie do
jakichs 1500 (w Enermaksie dwufanowym jest to ponizej mierzalnosci
Speedfanem, czyli ponizej 1500 rpm).
Pozdrawiam
Egghead