Re: Tracer Maybach

Autor: Egghead (Egghead_at_wp.pl)
Data: Fri 23 May 2003 - 18:41:42 MET DST

"Santana" <santana_at_poczta.fm> wystukał
(news:bak457$7nr$1_at_nemesis.news.tpi.pl):

> A słyszałeś o myszkach bezprzewodowych które się ładuje w wolnych
> chwilach przez USB ?

To mialem na mysli piszac "akumulatorek".

> A ciężar, no coż, ja osobiście wole cięższą
> myche więc jak widać rzecz gustu.

Przy dluzszej pracy to uciazliwe - wierzaj mi

> Zresztą pytanie wyraźnie
> dotyczyło zestawu bezprzewodowego.

Slusznie. I rzeczywiscie bezprzewodowe zestawy Logitecha sa nieco
drogie, ale oferuja wyzszy standard. Tak jest zreszta z wiekszoscia
komponentow (mily wyjatek to nagrywarka Lite-On).
Pozdrawiam
Egghead