Re: Klopot z wlaczeniem komputera po wymianie procesora na athlon xp 2000+

Autor: sierzpak_at_poczta.onet.pl
Data: Fri 23 May 2003 - 18:35:07 MET DST

ciach...
> Karta graficnza Matrox G450
ciach...
nie wiem czy to to ale.....
podobny problem zauważyłem na tej karcie graficznej wersja millenium dual head
od czasu do czasu aby konfortowo popracować, zapodaje ja do kompa i odpalam na
dwóch monitorach, gdy podkręce troszke procek 1700xp+, komp potrafi odpalic
zasygnalizować sygnałem dzwiekowym itd, tylko na monitorze/rach ciemno, wtedy
reset i WIN XP raportuje raport błedu, system nieprawidłowo zamknięty idt,
uruhom system normalnie itd.... Wyłacze komp na próbe i po chwili odpalam i
dziła normalnie, wyłączę kompa na kilka godzin włączam i dalej to samo, kiedys
było dobrze, ale od tego czasu duzo nabruździłem smieci w systemi, jakieś
TWEEkery do matroxa podkrcania itd. Czasem na dual hedzie przy napisie
zapraszamy z win XP musze wcisnąć Ctrl+Alt+Delete, aby poslo dalej

Pozdrawiam