Re: Tracer Maybach

Autor: Zurek (darzur_at_skasuj_to.box43.pl)
Data: Sat 24 May 2003 - 12:19:45 MET DST

Poświęcając chwilkę wolnego czasu Egghead naskrobał(-a):

> Mozesz kupic A4Techa za 30, pol roku bedziesz zadowolony, pol
> roku bedziesz sie wsciekal, ze przycisk nie styka, po roku kupisz
> nastepnego...

Ja nie wiem o co ludziom chodzi z tymi A4Techami. Pięć lat temu kupiłem
chyba jedyną na rynku myszkę z dwoma scrollami A4Techa (WWW-11) i przez 4
lata chodziła bez najmniejszych problemów (tylko czyszczenie kulki), a
była wykorzystywana dość intensywnie(sporo wtedy grałem w FPP). Rok temu
wymieniłem ją na nową bezprzewodową też A4Techa i jakoś do dzisiaj nie
mam z nią także problemów. A wymieniłem ją tylko dlatego, że kabel zaczął
mnie wkurzać, dalej używa jej mój brat i też jakoś nic się z nią nie
dzieje.

Pozdrufka :)

--
Żurek