Re: California Access - warto kupić takiego laptopa ?

Autor: MarioG3 (MarioG3_at_interia.pl)
Data: Thu 29 May 2003 - 00:42:08 MET DST

he he to po co dawales do serwisu na uszkodzenie portu jak go nie uzywales
:)))

Ram Serwis , fakt kiepsko im szlo i z tego ci wiem to juz nie maja
autoryzacji serwisowej CA.

Kurna w necie wszystko pisza , wystarczy poczytac. A zawsze jest tak ze
pisza Ci ktorzy sa rozgoryczeni a Ci co sa zadowolenie nie zagladaja to
takich miejsc jak to.

Jak na razie mamy dwie opinie na nie , a komputerow CA sprzedalo juz okolo
50-70 tys sztuk , wiec gdzie Ci rozgoryczeni :)

MarioG3