Re: Internet w gniazdku - kiedy ?

Autor: janu_sz_at_poczta.onet.pl
Data: Fri 23 May 2003 - 11:09:50 MET DST

> nie tylko czytać mnie nauczyli wyobraż sobie
> myśleć także
>
> masz cos takiego jak przegladarka internetowa ?
> jeśli tak , to wpisz w niej adres np swojego ulubionego onetu  ( albo
> po prostu kliknij na ikonkę , bo przypuszcam ze kolega ustawił Ci te
> stronę jako startową )
>
> na górze masz pasek szukaj - wpisz tam google i wcisnij szukaj
> poczytaj trochę o googlach . w momencie w ktorym bedziesz wiedział co
> to takiego, do czego służy  i jaki ma adres , otworz i wpisz
> chociażby -internet w gniazdku

> [...]

Szanowny kolego !
Cos z miernym skutkiem nauczyli Ciebie myslec i tylko myslisz, ze myslisz a z
tego myslenia to jak widac nic nie wychodzi. Google to ja juz znam zapewne
zanim Ty pojawiles sie na tym padole...
Problem na grupe (do konca nie wiem czy wlasciwa) zadalem bo wlasnie na
Googlach sa wiadomosci STARE i dlatego pytam czy ktos cos wie z nowosci.
A Ty jesli nie potrafisz nic powiedziec na temat to nie pisz glupot!
nPZDR
JS