Re: Internet w gniazdku - kiedy ?

Autor: sqrczak (ja_at_wmSTOP.pl)
Data: Fri 23 May 2003 - 09:59:39 MET DST

Użytkownik janu_sz_at_poczta.onet.pl napisał :

> Szkoda, ze Ciebie czytac nauczyli, lepiej nie trac cennego czasu i
> jak najszybciej zwroc sie do wlasciwego lekarza, albo - co sam
> sugerujesz - wloz widelec (ja radze) ale do gniazdka 3-fazowego,
> zebys nie cierpial zbyt dlugo... nPZDR

nie tylko czytać mnie nauczyli wyobraż sobie
myśleć także

masz cos takiego jak przegladarka internetowa ?
jeśli tak , to wpisz w niej adres np swojego ulubionego onetu ( albo
po prostu kliknij na ikonkę , bo przypuszcam ze kolega ustawił Ci te
stronę jako startową )

na górze masz pasek szukaj - wpisz tam google i wcisnij szukaj
poczytaj trochę o googlach . w momencie w ktorym bedziesz wiedział co
to takiego, do czego służy i jaki ma adres , otworz i wpisz
chociażby -internet w gniazdku

znalezienie danych o tym co Cie interesuje zajelo mi mniej czasu niz
napisanie tej "instrukcji poszukiwania informacji" , ale po pierwsze
moze w ten sposob czegoś się nauczysz , a po drugie ... nie bede
bluzgał